Енергетски вежби за отстранување на менталните блокови

34534 696x333

Енергетскиот центар на Меркур или чакрата на грлото ги поврзува главата и телото и е еден од најважните центри за комуникација. Кога оваа чакра ќе се прочисти, ние стануваме отворени за креативни идеи кои можеме да ги материјализираме кога ќе го поврземе овој центар со третата чакра…

media 24 uslugi

Според енергетската астрологија, нашите енергетски центри или чакри комуницираат со седумте главни планети. Чакрите претставуваат физиолошки порти низ кои менталната, емоционалната и енергетската реалност се трансформираат во физичка реалност, а планетите се нивни космички рефлексии во огледалото.

Поврзувањето на чакрите и планетите ни овозможува да дојдеме до суштинските емоционални, ментални и енергетски двигатели на нашата личност преку наталната карта и скенирањето на чакрата, а енергетските вежби се еден од начините за подобрување или подобрување на карактеристиките на секоја чакра.

Енергијата мора стабилно да циркулира низ системот за натусот да функционира правилно. Менталниот блок настанува поради премногу ментална активност поврзана со премногу грижи.

На физичко ниво се манифестира како болка во вратот и рамената, а ментално и емоционално како ментална раздразливост и збунетост, неспособност да се концентрира и чести осудувачки ставови. Се надминува со помош на енергетски вежби за Меркур (петта / чакра на грлото).

dgtup jovi kompani

Пред сите вежби за чакра на грлото, најкорисно е да се подготвиме со кратка стимулација на нашата порта на свеста, позната и како порта на умот или акупресурната точка на жолчното кесе ГБ 20.

Ова е една од најмоќните точки за главоболка, вкочанет врат, несоница, издржливост, осудувачки ставови и хроничен замор.

banerПРИМА ДЕНТi horizontalen

Стимулација на акупресурната точка – портата на свеста

Акупресурната точка на жолчното кесе, позната како GB 20, може најлесно да се лоцира ако ги испреплетувате прстите на задниот дел од главата, а потоа ги користите палците за да ја почувствувате вдлабнатината на двете страни на вратот, под черепот.

Кога ќе ги лоцираме овие вдлабнатини со палците, ги затвораме очите, вдишуваме длабоко и бавно, а потоа, со што е можно побавно издишување, ги притискаме овие вдлабнатини со палците, малку наведнувајќи ја главата назад.

baner portland horizontalen

Да продолжиме да дишеме лесно и полека и да го задржиме овој притисок околу 3 минути. После тоа целосно се опуштаме со силно издишување.

Леа Имширагиќ /  lovesensa.rs


www.media24.mk

Категорија: Здравје и убавина