Ова се причините зошто го привлекуваме истиот проблем одново и одново

ahmadreza heidaripoor ff 696x333

Секогаш е добро правилно да ги оценуваме нашите избори во нашите постапки, особено кога работите не одат како што би сакале. Кога привлекуваме неповторливи несакани настани, би било мудро да застанеме и да се запрашаме дали трчаме кон она што го сакаме или бегаме од она што не го сакаме.

Дали некогаш сте се соочиле со истиот проблем одново и одново? Бидејќи Законот на привлекување управува со нашите животи, нашите мисли и чувства ја создаваат нашата реалност, а тоа ги вклучува и нашите проблеми!

Понекогаш имаме негативен фокус кој стана толку силен што нè наведува постојано да го привлекуваме истиот проблем.

Зошто имаме толку негативен фокус? Подолу се три вообичаени навики кои предизвикуваат проблеми со повторување на негативното внимание.

Ако се најдете дека се соочувате со истиот проблем одново и одново, проверете дали некое од овие однесувања е во игра:

1. Разговарајте за одреден проблем или жалете се за него

За многумина од нас, ова е најсилната причина зошто постојано привлекуваме проблеми . Повеќето од нас зборуваат многу, а повеќето од нас имаат тенденција да ја повторуваат истата приказна.

Се жалиме на проблеми со грбот, лоши односи, лоши работни места, а тоа создава многу дополнителен магнетизам за овие негативни околности.

Добрата вест е дека е прилично лесно да престанете да кукате. На почетокот може да биде малку незгодно да го „гризете“ јазикот, но со малку вежбање е лесно да се ограничи негативниот самоговор.

2. Опсесивно размислување за проблемот

Додека повеќето луѓе во општеството веруваат дека грижата е од суштинско значење за нашиот опстанок, ништо не може да биде подалеку од вистината. Кога се грижиме за нашите проблеми, генерираме поголем импулс за нив и се наоѓаме се подалеку од решенијата што ни се потребни.

Иако многумина од нас разбираат дека негативното размислување предизвикува проблеми, менувањето на нашите мисли сепак често е полесно да се каже отколку да се направи. Нашите мисли се движат со многу брзо темпо и доаѓаат без многу напор, па „контролата на мислите“ може да биде малку незгодна.

Важно е да запомните дека иако можете да промените многу од вашите намерни мисли, сепак имате некои несакани ненамерни мисли овде-онде – и тоа е во ред. Неколку негативни мисли нема да ви го уништат животот, затоа ве молиме бидете нежни со себе, особено на почетокот.

Кога сме целосно опседнати со некој проблем, можеме намерно да се оттргнеме себеси, а тоа може да има многу длабок ефект врз ситуацијата.

Следниот пат кога ќе бидете загрижени за некој проблем, едноставно кажете си нешто како: „Можам да се справам со тоа подоцна, но токму сега ќе се фокусирам на нешто малку повесело“. Потоа, најдете активност што ве прави среќни и направете ја! Можете да гледате смешен филм, да повикате добар пријател или да правите хоби што ве прави среќни. Можете исто така да слушате весела музика или да направите лесна вежба.

Одвраќањето е одлична практика за развивање, бидејќи вибрационално ве насочува на вистинскиот пат. Ако направите чекор назад и се усогласите со повисоки вибрации секој пат кога ќе се опседнете со некој проблем, ќе создадете навика што ќе ви помогне брзо да се ослободите од негативните мисли во сите области од вашиот живот.

Со пракса, ова ќе стане ваше стандардно однесување. Кога позитивното одвраќање ќе стане ваш автоматски одговор на опсесивно негативно размислување, ќе видите моќна промена во квалитетот на вашата реалност.

3. Дејствување од страв

Нашите постапки можат да влијаат на нашите вибрации и нашите верувања. Не само што нашите постапки се одраз на нашите вибрации и како се чувствуваме внатре, туку имаме и моќ да ги промениме нашите вибрации и како се чувствуваме внатре.

На пример, можеби сте слушнале дека кога се чувствувате депресивно, можете само да почнете да се смеете и на тој начин малку ќе го подобрите вашето расположение. И покрај тоа што насмевката не е вистинска, едноставниот чин на насмевка ќе го отслика патот во внатрешноста на емоционалниот стимул.

Работи затоа што нашите расположенија и нашите постапки работат заедно во тандем. Промената на нашето расположение ќе го промени нашето однесување, а промената во нашето однесување ќе го промени и нашето расположение.

Затоа, менувајќи го нашето однесување во однос на проблемот, го менуваме начинот на кој го перципираме проблемот и тогаш проблемот различно се манифестира во нашата реалност.

Поради ова, чиновите што ги избираме имаат огромно влијание врз околностите што ги привлекуваме. Кога постојано се справуваме со истиот проблем, обично можеме да најдеме некои однесувања што укажуваат на страв од проблемот.

Со намалување и елиминирање на овие однесувања, можеме свесно да ги промениме нашите верувања и вибрации за темата.

На пример, ако се бориме да останеме здрави, може да се однесуваме како да се плашиме да не се разболиме. Можеби тоа се манифестира како опсесивно миење раце, земање имунолошки витамини и избегнување на сите болни луѓе во вашиот живот. Од друга страна, овој негативен, страшен фокус (иронично) ја привлекува болеста уште поблиску.

Зошто е тоа така? Затоа што испраќаме порака до Универзумот кој вика: „Се плашам дека ќе се разболам!“

Повторно, го добиваме она на што се фокусираме, сакале или не! Кога дејствуваме од страв, за да избегнеме болест, Универзумот знае дека размислуваме за можноста да се разболиме. Значи, иако овие активности се преземаат со намера да се намали ризикот од болест, во многу случаи тие всушност го зголемуваат.

baner portland horizontalen

Секогаш е добро правилно да ги оценуваме нашите избори во нашите постапки, особено кога работите не одат како што би сакале. Кога привлекуваме неповторливи несакани настани, би било мудро да застанеме и да се запрашаме дали трчаме кон она што го сакаме или бегаме од она што не го сакаме.

Не е важно во која насока трчаме. Сè додека трчаме, ние сме цврсто фокусирани и затоа сме во состојба на привлечност.

Секако, тоа не значи дека не треба да ги миете рацете, да носите појас или да земате витамини. Ако овие постапки прават да се чувствувате подобро, направете го тоа што треба да го направите. Чувството заштитено е повисок вибрациски простор отколку чувството на изложеност и ранливост, така што преземањето акција што ќе ве натера да се чувствувате заштитени ви помага да се чувствувате безбедно.

banerПРИМА ДЕНТi horizontalen

Слично на тоа, ако се обидувате да го избегнете вашиот страв, тие опсесивни дејства се апсолутно дел од проблемот. Како и опсесивните мисли, така и опсесивното дејство е опасно, бидејќи укажува на силен фокус на несаканото.

Најголемата заштита што некогаш ќе ја имате е вибрациското усогласување. Кога проектирате многу високо ниво на вибрации, 100% ќе ги привлечете посакуваните настани и околности. Ако сметате дека имате потреба од заштита на редовна основа, преземете некои чекори за да ги зголемите вашите вибрации и работете на намалување на зависноста од заштитни дејства.

Затоа, кога ќе се најдете заробени во филмот „Ден бескраен“ и ќе го имате истиот проблем одново и одново, преземете некои чекори за да го оцените и прилагодите вашиот пристап. Избегнувајте да зборувате за проблемот, оддалечете се од опсесивни мисли и намалете ја склоноста да дејствувате од страв.

Овој тристран пристап го успорува (и конечно запира!) негативното внимание што го привлекува истиот проблем во вашиот живот одново и одново.

И конечно, секогаш е најдобро да ползите пред да одите. Започнете полека ако на почетокот ви е тешко да престанете да зборувате за постојан проблем или ако вашите мисли или постапки сè уште се загрижувачки и застрашувачки. Не сакаме совршенство овде, само се обидуваме да го забавиме негативниот моментум.

Секој пат кога ќе изберете повисока вибрациона мисла и акција, ја намалувате негативната привлечност, па тапкајте се по грбот за вашето достигнување. Отстранувањето на воспоставената негативна привлечност бара пракса и, се разбира, трпение со себе.