Останете смирени во текот на денот – еве како!

pexels photo 556663 696x398

За да останете смирени во текот на денот, без разлика во каква ситуација ќе се најдете, обидете се со следново. Правете мала садана, духовна пракса, секој ден. Пробајте ја оваа основна дневна програма која ги смирува мислите, емоциите, потсвеста, душата. Следниве се трите едноставни чекори на оваа моќна, трансформативна садана.

1. Вечерта пред спиење, направете го трактатот, зјапајќи во пламенот од свеќата. Запалете обична бела свеќа, ставете ја на метар пред вас на висина на очите и зјапајте во пламенот. Потоа затворете ги очите и следете го пламенот замислувајќи го во пределот на третото око.

Кога пламенот ќе исчезне, отворете ги очите, повторете го зјапањето и кривогледот уште два пати. На крајот земете три длабоки вдишувања, пејте ом три пати. Медитирајте. Одете на одмор.

2. Наутро направете Surya Namaskar/ Поздрав на сонцето , се предлагаат 12, 14 или 21 повторувања.

После тоа, можете да правите една или повеќе јога вежби по желба.

3. Потоа направете основна пранајама/смирувачка вежба за дишење. Притиснете ја левата ноздра. На десната страна, земете длабок здив и задржете го. Тоа е кумбака. Таму чувствувате мир.

Отворете ја левата ноздра и издишете колку што можете полека, додека десната сега е затворена. Повторете ја оваа постапка најмалку три пати. Останете во медитацијата во која влеговте со пранајама.

Има многу придобивки ако редовно истраете во оваа садана. Целата програма бара многу малку време и напор, но прави чуда ако се прави секојдневно. Постојајте во овие практики една недела за да почувствувате сигурни резултати.

Ќе се изненадите колку смирени ќе останете во стресни, предизвикувачки ситуации во текот на денот! Ќе се чувствувате посвежо, поопуштено и подобро. Оваа смирувачка основна практика сигурно ќе ја правите со леснотија, а со текот на времето можете да ја збогатите со лични креативни идеи, за да ѝ се посветите со уште подлабока радост.

Сања Вуковиќ Грбац